|
მაღალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
დაბალი
|
|||
შინაარსი
|
ინფორმაცია სწორადაა მოძიებული, მოსწავლე წარმოადგენს მოცემულ თემას,
რომელიც კრავს მთელ ნაშრომს.
|
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა შინაარსის თემის წარმოდგენა.
|
ნ აკლებად შეუძლია განასხვავოს თემა შინაარსის მიხედვით
|
ვერრ აცნობიერებს თემის შინაარსს.
|
|||
გაგება-გააზრება
|
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარ ნამუშევარში
დეტალურად აღწეროს დაკვირვების შედე გები.
|
სწორად აქვს გაგებული თემა,გააზრებული აქვს საკითხი,
|
ნაკლებად აქვს გაგებული საკითხი.
|
ვერ იგებს საკითხს.
|
|||
ორგანიზება
|
შეუძლია აუდიტორიის წინაშე პრეზანტაცია,პრეზენტაციას აქვს დასაწყისი
დადასასრული.
|
კარგად გამოსდის პრეზენტაცია.
|
პრეზენტაციის დროს იბნევა.
|
||||
პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები
|
საინტერესოდ წარადგენს საკუთარ ნაშრომს.
|
წარადგენს პრეზენტაციას.
|
უჭირს პრეზენტაცია.
|
|
Saturday, November 24, 2018
მეექვსე დღის რეფლექსია:დღეს ვიმუშავეთ შეფასების რუბრიკებზე,ავტვირთეთ დრაივზე, ბლოგზე ავტვირთეთ პროექტისათვის გამზადებული პრეზენტაცია.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment